11.09.2014

DIY/szydełkowa serwetka




Jak wykonać serwetkę na szydełku?

·    


przygotuj: 



1.  bawełnę 100% np. Camilla 6/4

2.  szydełko nr 1.75



wykonaj:
1. korzystając ze schematów zamieszczonych poniżej wykonaj serwetkę (opis znaków graficznych znajdziesz tutaj )





Serwetki, które ja zrobiłam są kompletem do otulacza  na drewnianą skrzynkę.
Dlatego  dwa ostatnie rzędy zmieniłam 
i wykonałam w/g wzoru poniżej.





A tak prezentują się już gotowe serwetki.

Miłej pracy życzę, pozdrawiam

i
zapraszam

Marta

8 komentarzy:

  1. Piekne :))) I dziekuje Ci za schemat ,moze sprobuje ,mooze i mi sie uda moooze :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę Agnieszko -wiem, bo fajne rzeczy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och te znaczki wyglądają jak tajne kody albo zaklęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, one sa do ogarnięcia. Te akurat to jedne z najprostszych schematów :).
    Siadaj i dziergaj - wiesz jak to wycisza :)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są! Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zrobisz to pokaż - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Dziękuję bardzo za schemat, choć przyznam, że próba rozszyfrowania ich to dla mnie jakiś kosmos, za to z opisami nie mam raczej problemu :D
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń